Beyond English

W codziennej pracy specjalisty HR kluczowa jest skuteczna komunikacja, zwłaszcza w języku angielskim. Oto pięć czasowników, które są niezbędne w rekrutacji, zarządzaniu zasobami ludzkimi i budowaniu zespołu.

Promote

Awansować

HR decided to promote her to a senior position.” 

„HR zdecydował się awansować ją na wyższe stanowisko.”

Onboard

Wdrażać

„Our company has a structured process to onboard new hires.”

„Nasza firma ma ustrukturyzowany proces wdrażania nowych pracowników.”

Evaluate

Oceniać

„Managers evaluate employee performance on a quarterly basis.”

„Menedżerowie oceniają wyniki pracowników co kwartał.”

Resolve

Rozwiązywać

„HR must resolve conflicts between employees quickly.”

„HR musi szybko rozwiązywać konflikty między pracownikami.”

Retain

zatrzymać (pracowników)

„Companies implement various strategies to retain top talent.”

„Firmy wdrażają różne strategie, aby zatrzymać najlepszych pracowników.”